BAŞA DÖN
Eğer web sitemize kayıtlı bir hesabınız varsa ancak şifrenizi unuttuysanız, anasayfamızdaki üye girişi butonuna bastığınızda gelen ufak parşomenin altında “şifremi unuttum” linkine tıklarsanız sistemimiz size otomatik olarak yeni şifre gönderecektir. Eski şifrenizi malesef bizi telefon ile arayarak öğrenemezsiniz çünkü sitemizde kurulu üst düzey güvenlik ve 128 bit şifreleme ile tüm bilgileriniz şifrelenmektedir ve şifrenizi almanız ancak yeni bir şifreyi sistemimizin size göndermesiyle mümkün olmaktadır.
Siparişinizi online olarak websitemiz aracılığıyla kredi kartı, banka havalesi veya Yurtiçi kargo kapıda ödeme seçenekleri ile verebilirsiniz.
Siparişleriniz firmamızın anlaşmalı olduğu kargo firması ile gönderilmektedir. Sitemizde siparişlerinizin toplam ücreti bu kargo tutarını da kapsadığı için ne sipariş kapınıza geldiğinde ne de daha sonra ekstra bir ücret ödemezsiniz (kapıda ödemeli gönderimler hariç).
Anasayfamızda üye girişinizi yaptıktan sonra ‘Hesabım’ link’ine tıklayarak istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz.
Eğer sipariş verebildiyseniz o ürün bizim stoklarımızda bulunuyor demektir. Donut.com.tr sitesinde bulunan ürün stokları her gün güncellenmektedir ama buna rağmen ürün stoklarımızda yoksa, ekibimiz en kısa sürede sizlerle irtibata geçecektir.
İş günü dahilinde vermiş olduğunuz tüm siparişler 48 saat içerisinde anlaşmalı kargo şirketine teslim edilerek adresinize yollanır. Havale ile yapılan ödemelerde, ödeme onaylandıktan sonraki 48 saat içinde siparişiniz kargo şirketine teslim edilerek adresinize yollanır. Prensip olarak saat 14:00'ten önce onaylanan siparişlerinizi aynı gün içerisinde kargo şirketine teslim etmeye çalışmaktayız.
Saat 14:00'ten sonraki siparişleriniz bir sonraki işgünü, pazar ve pazartesi günleri onaylanan siparişleriniz ise salı günü anlaşmalı kargo şirketine teslim edilir.
Kargo firmasına teslim edilen siparişleriniz, bulunduğunuz şehre ve adrese bağlı olarak 1-2 işgününde teslimat adresinize teslim edilir.
Kargo, teslimat ve siparişlerinizle alakalı oluşan sorunlar ve sormak istediğiniz her türlü soru için info@donut.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. Sorununuzla ilgili yapılabilecek ne varsa en kısa zamanda yapılarak sorununuza çözüm bulunacaktır.
Siparişlerinizi sepete ekledikten sonra sepetinizdeki ürünleri onaylayıp ödemeye geçmeden önce kargo ücreti sipariş ücretinin üzerine eklenerek ödeyeceğiniz toplam ücret size gösterilir. Kargo ücreti siparişin ağırlığına göre ve İstanbul içi/İstanbul dışı kategorilerine göre otomatik olarak hesaplanmaktadır. Bunun dışında ekstra hiçbir kargo ücreti ödemezsiniz.
Bu ödeme seçeneğinde müşteri sipariş etmiş olduğu ürünün bedelini teslimat sırasında kargo görevlisine nakit olarak ödemekte ve ürünü teslim almaktadır.
Bu hizmeti kullanmak isteyen müşterilerimizden ilgili seçenek karşılığı kargo bedeli hariç 6 TL hizmet bedeli alınmaktadır. Ayrıca kapıda ödeme seçeneği ile verilmiş olan siparişlerde gönderi öncesi müşterilerimizden telefon ile teyit alınacaktır.
Kargo yetkilisi, siparişi veren kişinin kimlik kartı ibrazını görmeden, ürünü hiçbir şekilde teslim etmeyecektir. Ödeme yapmadan önce kargo elemanından kimlik ibrazı isteme hakkınız vardır. Tüm teslimde ödemeli siparişleriniz için geçerlidir. 2 veya daha fazla ürün aldığınızda bu ücret değişmez.
İnternet üzerinden verdiğiniz siparişleri bizim sizi arayarak teyit etmemiz gerekmektedir, aksi halde siparişiniz işleme alınmayacaktır. Siparişi teslim almamanız veya iade etmeniz durumunda kargo masrafı tarafınızdan tahsil edilecektir.
Anasayfamızda üye girişinizi yaptıktan sonra ‘Hesabım’ link’ine tıklayarak istediğiniz değişiklikleri yapabilirsiniz.
Hayır, üyelik ücretli değildir.
Hayır, misafir olarak sipariş verebilirsiniz, ancak üyelik prosedürümüz çok kısadır ve formun doldurulması maksimum 1 dakika sürmektedir.
Adınızı ve siparişinizin numarasını belirten bir e-maili info@donut.com.tr adresine atarsanız, size en kısa zamanda siparişiniz konusunda bilgi verilecektir. Her türlü sorunuzu bizimle paylaşmaktan hiçbir zaman çekinmeyin.
Eksik veya hasarlı ürün gönderimi gibi durumlarda, size vermek istediğimiz hizmeti tam olarak yerine getiremediğimiz için sipariş verdiğiniz ürün veya ürünleri iade edebilirsiniz.
Eğer sipariş ettiğiniz ürün size hatalı ya da arızalı şekilde ulaşmış ise isterseniz ürününüz yenisi ile değiştirilecek ya da yapmış olduğunuz ödeme şekline bağlı olarak: havale yapmış olduğunuz hesabınıza ya da kredi kartınıza para iadesi yapılacaktır. Bu nedenle siparişlerinizi teslim alırken kargo görevlisinin önünde paketinizi açmanızı ve onun önünde –eğer varsa- sorunlu siparişi tespit etmenizi sizden önemle talep ediyoruz. İade işlemini başlatmak için, kargo görevlisinin şahitliğinde durumu tutanağa geçerek bizi bilgilendirmelisiniz. Teslim aldığınız paketin sizden önce açılmış olup olmadığı ya da gelen paketin deforme olup olmadığı, tutanakta mutlaka belirtilerek hem siz hem de kargo görevlisi tarafından imzalanmalıdır.
Bu koşulların dışında, eksiksiz olarak teslim edilen ürünlerin iadesi ile ilgili talepleriniz, Tüketici Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince değerlendirilecektir. Ürün tarafınıza teslim edildikten sonraki 7 gün içerisinde orijinal ambalajı bozulmamak ve ürüne zarar vermemiş olmak kaydıyla değiştirme yapabilirsiniz. İade işleminizin hatasız ve en hızlı şekilde gerçekleşmesi için, bu konuyu en kısa sürede info@donut.com.tr adresine e-posta yoluyla bildirmelisiniz. İade işleminizin gerçekleşmesi için ürününüzü en kısa sürede faturası ile birlikte, ürünü size gönderen kargo firması aracılığı ile göndermelisiniz.